Set Ibu Hamil Trimester I

Bila tau diri kita hamil..tu la kenangan yang paling best dalam hidup seorang perempuan..tapi bila adanye alahan..masing-masing mula la tak lalu makan..jangan macam tu tau! tak elok untuk bayi yg kita kandung tu..paling penting jangan murung atau stress dengan alahan tersebut..

Ibu-ibu mesti makan..walaupun makan buah je tetap kena telan..paling kurang pun kurma dan kismis..kalau dah tak boleh sangat la kan..kalau dah banyak sangat yg klinik bagi tapi kita tak boleh nak telan..ape kata jom amal SHAKLEE..untuk kita dan anak yg dikandung..penting tau!

So ape yg ibu hamil trimester I perlukan??


  • Vita lea - merupakan vitamin yang terbaik dengan zat besi, membantu pembentukan sel darah merah..tak perlu ambil obimin kalau dah ambil vita lea okey!

  • B complex - mengandungi sebanyak 8 kumpulan vitamin b termasuklah asid folic..jumlah asid folic yg cukup membantu mencegah kecacatan tiub neural

  • Vitamin c - membantu meningkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyolong tulang, gigi dan gusi yang sihat..juga membantu dalam penghadaman zat disamping dapat meningkatkan sistem pertahanan tubuh..penghasilan kolagen - membina tulang rawan, otot-otot dan tulang fetus

  • Ostematrix - ibu mengandung memerlukan 1000-1300mg kalsium sehari. ini adalah kerana bayi akan mula mengambil kalsium ibu dengan lebih banyak bermula trimester kedua. ostematrix mengandungi bukan sahaja kalsium malah MAGNESIUM dan VITAMIN D..Vitamin D meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan tulang dan kerangka. pengambilan OSTEMATRIX juga untuk menguatkan dan pembentukan tulang dan gigi bayi yang sihat. pengambilannya juga boleh mengurangkan sakit pinggang , sakit belakang , kebas-kebas atau cramp..




Hubungi sal untuk maklumat lanjut
Pm/wassap : 013-7138717 / 018-2171178
COD area Kemaman, Terengganu & Kuala Lumpur
Juga penghantaran seluruh Malaysia



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...